zondag 5 februari 2012

Vijfhuizen

Gisteren naar vijfhuizen geweest, héél erg koud de hele tijd, binnen mijn jas aangehouden, jammer.
Met de koffie ( warme chocolademelk) was het lekker rustig, maar met de lunch stond er zo een rij dat we besloten naar huis te gaan en daar te gaan lunchen.
Ik heb een meandervoetje voor de Bernina gekocht verder weinig nodig dus de winkeltjes wel bekeken, maar met gesloten beurs.
Tentoonstelling was heel wisselend, Arno Cosman was er ook bij zijn Quilten die zijn en blijven toch erg spannend wat knap om dit allemaal te berekenen.

Omdat ik nu een nieuwe machine heb is de afstand van de naald toch weer anders dan de oude machine dus ik ga de sashing´s van de huisjes uithalen en weer op de nieuwe afstand naaien zodat de rest een makkkie is.

Ik zag later op de avond dat onze kleindochter voor het eerst in de kinderstoel had gezeten, weer een fase verder wat gaat het hard!Ze is nu ruim een half jaartje oud.
Fijne zondag.

3 opmerkingen:

  1. wat een lekker meisje daar in de kinderstoel.
    zar er geen meander(ofwel stopvoetje) bij je machine?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een schatje onze kleindochter, maar dat zal je zelf al lang ervaren hebben ,met je kleinkinderen.
      Er zat wel een stopvoetje, maar geen meandervoetje bij.
      Ongetwijfeld zal je die ook wel hiervoor kunnen gebruiken, maar ik wilde er gewoon een hebben.

      Verwijderen