zaterdag 3 december 2011

pine apple

Gisteravond is mijn top van de pine apple af gekomen.
Nu even kijken of ik nog een rode bies heb en dan kan ik volgende week pas kijken voor de  rand en de achterkant en de tussen vulling, dat is wel even balen de winkel is alleen donderdag, vrijdag en zaterdag open.

Even tussendoor met ons kleinkind naar overgroot oma die 95 jaar is kijken of ze helder is. ik wil wel heel graag een paar foto´s maken voorals het niet meer kan, de kleine is 5 maanden en ze heeft haar nog nooit gezien.

Wij krijgen vanavond gasten en daar heb ik een Indische rijsttafel voor gekookt.
Dus eetmakelijk en een fijn weekend.

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gevoel hé dat de pine apple zover af is.
    Wat leuk een overgroot oma dat zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
    Mmmm....een Indische rijsttafel daar wil ik ook wel bij aanschuiven.
    Een fijne zondag, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je foto's gaat maken bij overgrootmoeder, dat heb ik met onze kleinkinderen gedaan bij hun overgrootvader,ze vinden die foto's nu zo leuk.
    Klinkt heerlijk die rijsttafel.

    BeantwoordenVerwijderen