maandag 26 december 2011

Overlijden

Gisteravond 1e kerstdag is mijn moeder overleden.
Het is een heel dubbel gevoel.
Ze was 95 jaar en de laatste 2 jaren was ze aan het tobben, veel in bed veel pijn.
De laatste maanden kwam ze al helemaal niet meer uit bed,
Vanaf afgelopen zaterdag wilde ze niets meer drinken en eten ze hield haar mond stijf dicht, ze sprak helemaal niets meer dus alles was maar gissen.
 vanaf  dinsdag zijn we gaan waken en iedere dag ging ze meer achteruit.
Kerstmiddag kwam de arts nog en 2 uur later kon hij de overlijdingsakte ondertekenen.
Blij dat ze van alle narigheid af is, maar ......

5 opmerkingen:

  1. Sterkte met het verlies van je moeder.
    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je dubbele gevoel , sterkte met het verlies van je moeder , gr. annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar...... het is je moeder die je verliest en dat heeft niets met leeftijd te maken. Gecondoleerd met het verlies en ik wens je heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd met het verlies van je moeder, en ik wens je heel veel sterkte met het verwerken ervan. Het dubbele gevoel dat ken ik maar al te goed, mijn moeder is precies een jaar geleden gestorven. Enerzijds de opluchting, geen pijn meer voor haar,maar anderzijds wel het verlies van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik ben maar een medequiltster die onverwachts of je blog terecht komt. Je moeder verliezen is alsof er een dakje boven je hoofd verdwijnt, zoals wij zeggen in de familie. veel sterkte. Caro

    BeantwoordenVerwijderen